Etykiety na świąteczne prezenty / Christmas gift tags

Święta Bożego Narodzenia zbliżają się do nas wielkimi krokami. Uwielbiam ten przedświąteczny czas przygotowań, dla mnie zawsze magiczny. W tym roku wszystko jednak na wariackich papierach. Zaraz przeprowadzka do nowego domu i całe ogarnianie z tym związane- przewożenie rzeczy, sprzątanie, a tego w nowym domu jest od groma. Ponadto nie mamy bardzo wielu rzeczy, np. karniszy (zasłony będę wieszała chyba na gwoździach:), ale nic to, chcemy mieszkać u siebie na Święta. Chcemy mieć swój własny osobisty magiczny czas w naszym własnym domu 🙂

I choć przygotowania do Świąt w tym roku nie idą pełną parą, jak to zazwyczaj bywało,.nie ma choinek, ozdób, wieńców adwentowych, świecidełek, nie ma nawet jeszcze prezentów ani pomysłów na nie, ale mam bileciki! 🙂

Bileciki, etykiety na prezenty – jak kto woli, ale mam. I to jedyne na razie co mam. Zmalowałam i stworzyłam je kilka dni temu w ramach odstresowania. Kolorowe, to przeniesione na komputer moje małe rysunki akwarelą, dlatego nie są ostre. Czarno białe stworzone od początku do końca komputerowo. Jeśli komuś przypadną do gustu, to zapraszam.

Mały prezencik  do pobrania i wydrukowania.

  Etykiety na prezenty kolorowe – link do pobrania

etykiety-szarosci
Malowane akwarelą

Etykiety na prezenty czarno – białe, link do pobrania

etykiety-czarno-biale

Skomentuj

